صادرات کالا


صادرات کالا و نقش اساسی آن در چرخه اقتصاد کشور:

صادرات کالا

ترویج صادرات از ضرورت هایی است که در رویکرد اقتصاد مقاومتی به عنوان مبنا از آن نام برده می شود، ولی شرایط در عمل به گونه ای است که صادر کنندگان در پیچ خم های سازمان های مرتبط به مشکلات متعددی برخورد می کنند.

اگر اقتصاد ایران ، اقتصادی تولیدمحور و صادرات‌گرا بود آیا باز هم تحریم‌ها چنین دشواری‌ها و معضلاتی را برای ما به وجود می‌آوردند؟ حال بهترین راهکار نجات کشور از رکود اقتصادی و رونق گرفتن صنایع و واحد های تولیدی چیست؟

اکثر اقتصاددانان کشور عزیزمان ایران پیشنهاد صادرات را تنها راه نجات کشور از رکود اقتصادی حاکم مطرح می کنند

در سال های گذشته بالا بودن نرخ بیکاری در استان های مرزی باعث شده تا ورود غیر قانونی انواع کالاها و مواد ممنوع و غیر ممنوع به شغل اصلی بسیاری از ساکنان شهرهای مرزی کشور تبدیل شود، شغلی که به «کوله بری» مشهور است و هر ساله آسیب بسیار زیادی به اقتصاد کشور وارد می کند در حالی که با افزایش صادرات از طریق مرزهای قانونی می توان اقتصاد کشور را رونق بخشید.

بازرگانی یوسفی طی چند سال اخیر اقدام به ارائه خدمات صادرات اعم از “بررسی و تحلیل بازار کالا مورد نظر در کشور های همسایه (همانند آذربایجان،ارمنستان،ترکیه,روسیه,گرجستان”،محاسبه هزینه های پرداختی کالا از مبدا تا کشور مقصدو…) نموده است.این بازرگانی آماده است همکاری های لازم را در امر صادرات با تمامی تولید کنندگان و صادر کنندگان کشور عزیزمان ایران به عمل آورد.

با ما کالای خود را به جهان معرفی و صادر کنید!